MENU
ZNACZNIKI
Na parkingu przed Okrąglakiem na wystawie oldajmerów i prototypów - inny typ to - Autor: Jerzy Stemplewski.

Dodał: foxi° - Data: 2020-10-16 18:20:36 - Odsłon: 699
29 maja 1982


  • /foto/157/157534m.jpg
    1967
  • /foto/4739/4739733m.jpg
    1967
  • /foto/6626/6626085m.jpg
    1967
  • /foto/4736/4736574m.jpg
    1968
  • /foto/353/353503m.jpg
    1968
  • /foto/8293/8293789m.jpg
    1968 - 1969
  • /foto/3211/3211528m.jpg
    1969
  • /foto/8935/8935207m.jpg
    1969
  • /foto/150/150765m.jpg
    1969
  • /foto/272/272106m.jpg
    1970
  • /foto/9111/9111018m.jpg
    1970
  • /foto/9111/9111019m.jpg
    1970
  • /foto/9111/9111020m.jpg
    1970
  • /foto/8734/8734969m.jpg
    1970 - 1971
  • /foto/250/250642m.jpg
    1970 - 1973
  • /foto/6809/6809225m.jpg
    1972
  • /foto/8508/8508845m.jpg
    1972
  • /foto/214/214284m.jpg
    1973
  • /foto/7503/7503544m.jpg
    1975
  • /foto/9646/9646914m.jpg
    1975
  • /foto/453/453378m.jpg
    1976
  • /foto/7355/7355298m.jpg
    1978
  • /foto/175/175433m.jpg
    1980 - 1990
  • /foto/8966/8966973m.jpg
    1982
  • /foto/8968/8968156m.jpg
    1982
  • /foto/8011/8011639m.jpg
    1982 - 1985
  • /foto/8011/8011644m.jpg
    1982 - 1985
  • /foto/8011/8011649m.jpg
    1982 - 1985
  • /foto/4052/4052370m.jpg
    1985 - 1989
  • /foto/8966/8966326m.jpg
    1988
  • /foto/8966/8966327m.jpg
    1988
  • /foto/8966/8966915m.jpg
    1988
  • /foto/8967/8967016m.jpg
    1988
  • /foto/8967/8967025m.jpg
    1988
  • /foto/8967/8967697m.jpg
    1988
  • /foto/8968/8968159m.jpg
    1988
  • /foto/8968/8968172m.jpg
    1988
  • /foto/8969/8969294m.jpg
    1988
  • /foto/8969/8969297m.jpg
    1988
  • /foto/10326/10326550m.jpg
    2000 - 2002
  • /foto/289/289228m.jpg
    2009
  • /foto/3218/3218684m.jpg
    2012
  • /foto/5579/5579199m.jpg
    2015
  • /foto/5613/5613817m.jpg
    2015
  • /foto/5591/5591170m.jpg
    2015
  • /foto/5632/5632593m.jpg
    2015
  • /foto/6341/6341868m.jpg
    2016
  • /foto/6686/6686935m.jpg
    2017
  • /foto/6703/6703958m.jpg
    2017
  • /foto/7063/7063501m.jpg
    2018
  • /foto/10721/10721911m.jpg
    2019
  • /foto/8190/8190973m.jpg
    2019
  • /foto/8213/8213103m.jpg
    2019
  • /foto/8348/8348519m.jpg
    2019
  • /foto/8358/8358369m.jpg
    2019

Zbiory prywatne

Poprzednie: Hala widowiskowo-sportowa Stegu Arena Strona Główna Następne: Hala widowiskowo-sportowa Stegu Arena


foxi | 2020-10-16 18:27:03 | edytowany: 2020-10-29 09:49:31
W Opolu można zobaczyć go na
foxi | 2020-11-09 14:12:38
Krzysztof Kowalski: Sowietom armię zmotoryzowali Amerykanie. 427,5 tys. pojazdów przeważnie Studebakerów i Dodgeów dostarczyli w ramach pomocy. Amerykanie w swych analizach uznali, że zwycięstwa zawdzięczają trzyosiowej ciężarówce o ładowności 2,5 tony produkowanej przez GMC, Studebaker i International. Tylko we Francji pod koniec roku 1944 służyło ich ponad 100 tys. Shermany I i III Armii zużywały 3,6 mln litrów paliwa dziennie, dowożące im zaopatrzenie ciężarówki Red Ball Express spalały dziennie 1,4 mln litrów benzyny. Mimo podejmowanych prób i Amerykanie borykali się z różnorodnością. Mieli 95 typów samochodów napędzanych przez 29 typów silników. Amerykański przemysł dostarczył 2,6 mln sztuk ciężarówek i około 0,5 mln różnych przyczep i naczep. Przeciętnie dziewięćdziesięciokonne ciężarówki rozwijały prędkość 60 km/ h, na dobrej drodze, przewożąc 5 ton zaopatrzenia. Naszą 1. Dywizję Pancerną obsługiwali starsi wiekiem ochotnicy z Argentyny, Brazylii i innych krajów Ameryki Łacińskiej. Bardzo chwalebne wypowiadał się o nich sam gen. Maczek.